My Life Now

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Aspegren - 4 juli 2013 15:28

Igår efter jobbet drog jag hem, drog på mig träningskläderna och sprang en runda innan det bar av till Victoria för lite Vardagsfest :) På springrundan så möter jag folk med långbyxor och täckjackor och det är över 2grader utomhus... och jag springer runt i shorts och t-shirt :O Undrar vem som har för mycket/lite på sig :P jag eller dom?


Hos Victoria blev det grillning med Kicki, Jesper, Emelie, Jossan, Klara, Gumme, Nicklas, Andreas och John :) Lite fotboll tills någon blev träffad av bollen i ansiktet (grillen räddades iaf, så god gärning? :P) Hann precis äta ute innan det började dugga och sen gick vi in och bara satt och pratade och lekte massa lekar :) 
Riktigt trevlig kväll :D 

Imorse blev det god frukost med Kicki och sen kollade vi på Hansel & Gretel, The witch hunters :) Helt okey film, inte den bästa eller sämsta film som varken jag eller Kicki har sett :P

Drog ut på en springrunda och nu ska jag fixa mig innan det blir middag på stan och lite slappkväll :) 


MåBäst<3


Bjuder på lite Barcabilder :)


           



    

Ovido - Quiz & Flashcards