My Life Now

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Aspegren - 15 juli 2013 16:50

Helgen var grym! Malmö och gyllene tider levererade och jag hade en toppen ledig dag med päronen och familjevänner :)


Började med en fika/lunch på Starbucks på Malmö C! Jag passar alltid på att beställa något på Starbucks när jag är i en stad med caféet, man få ju ta sina chanser :) Drog till Lena och lämnade väskorna, åkte till Sibbarbs camping (stavning?) och grillade och drack :) Innan det blev taxi till malmö stadion :) 
På malmö stadion träffade vi Vicki :) Ringde marcus och vinkade på honom (han och tora hade sittplatser på övre läktaren)! Förbandet var Linnea Henriksson, tycker hon har en grym röst :) Vilket var roligt att lyssna på och sen blev det full fart med Gyllene Tider! Hela publiken sjungde med hela tiden och alla kan deras låtar :) Inte ofta det händer, så var skojigt :D 

Sen gick vi hem (eftersom alla andra skulle ta tåget) och stannade på Paddy's där det blev Nacho tallrik, vilket var väldigt behövligt :P På söndagen blev det Emphoria (stavning igen då xD?), hittade ett par skor :) annars bara strosade vi runt innan jag tog tåget hem till Jkpg kl 14 ! 


En helgrym dag/kväll/natt i malmö :) Tack alla inblandade :) 

Även om jag var hur trött både igår och idag så var det helt klart värt att göra en snabbhelg när man är ledig två dagar i sträck xD 


Idag blev det en 4h jobb och sen resebyrån för nu planeras det för USA över jul och nyår :) Ska boka i veckan så det känns super skoj :) Blir NYC, Boston, SF, Reno och Lake Tahoe på listan :) Är redan supertaggad! 

Nästa vecka kommer ma&pa och förgyller mina eftermiddagar efter jag jobbat! De har semester, dock har de väl förtjänat det, och kul att de vill tillbringa en vecka i Jkpg :D 


MåBäst<3


       

Ovido - Quiz & Flashcards