My Life Now

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Aspegren - 1 juli 2013 22:09

Helgen har varit nice! Varit ledig från Uniflex fredag och måndag, men jobbat på olearys både fredag oh lördag kväll :) en riktigt trevlig helg:)
I fredags blev det lunchen på jensens super trevlig ned Casandra och sen blev det en promenad med Victoria innan jobbet! I lördags gick jag inte ut från lägenheten förrän jag gick till jobbet xD lite dålig stil, men skypade 3h med Anna från Gbg för att bolla idéer om vår USA resa i vinter och sen blev det lite Skype med vicki :) alltid lika skoj :)

Igår blev det spelkväll (em) med kilo och Victoria :) spelade cluedo och tjuv&polis och lagade tacos :) super gott och trevligt :)
Idag så har jag fixat lite med bilder för ska utöka min fotovägg :)) och sen åkte jag till Jesper för att sola på hans trädgård (slipper "insynen" jag får utanför mitt hus!)
Så imorgon blir det jobb på lagret igen, ska bli skoj efter "långledigheten" :P

MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards