My Life Now

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Aspegren - 29 januari 2013 11:55

Igår införskaffade jag hockeybiljetter till HV71 - Frölunda, ska bli riktigt roligt :) Dock sitter vi precis bakom målburen, så lär ju bli lite rädd om jag inte är med på skotten! Men få väl se det som att jag förgyllar Christian, Christofer och Simon med lite gott skratt under matchen :) 


Helgen gick fort, quiz i fredags på Karlssons och sen jobb :) I lördags försökte jag plugga lite, lagade kyckling&broccoli paj och drog till Jesper för spelkväll med några i hans korridor! Drog vidare till Harrys för lite jobb, ganska mycket folk så det var roligt :) 

I söndags tränade jag och pluggade, matten tar verkligen mycket energi eftersom jag inte kommit in i rätt tänk efter all ledighet än "/ På kvällen gick jag och köpte sushi till mig och Ämlii, dock var det blaskigt ute för vädret har vänt och det regn/snöade och var plusgrader!! 


MåBäst<3


Och såklart hejar vi på Frölunda!! Tror jag xD Kanske beror på  vilka som vinner, för visst får man ändra sig beroende på vilket lag som vinner... eller ;D?

 

Ovido - Quiz & Flashcards