My Life Now

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Aspegren - 22 januari 2013 21:19

Drog till skolan kl 10 imorse, tänkte få lite matte gjord!  Men när man börjar med tal efter tal efter tal och inte får rätt med facit så tappade jag ALL energi :( Tror jag kollade på 25 ta och lyckades bara lösa ca 5st... inte skoj alls :( Speciellt inte när jag kände mig duktig och gick till skola såå "tidigt" på min lediga dag :P!


I eftermiddags så "räddade" ämlii mig från den hopplösa matten :) Vi lagade tacos och bakade chokladbollar (aka Negerbollar, fast det får man nog inte säga längre men har alltid gjort det så kommer fortsätta!) :) Goda blev dom, lite onyttiga måste man vara vissa dagar :) 

Spelade även ticket to ride :) Älskar verkligen det spelet :) Så om ni inte spelat det och gillar strategiska brädspel så bör ni testa det :) 


När ämlii stack till hennes träning på friskis så följde jag henne dit så hon slapp åka bussen ;) Samtidigt som jag själv fick en liten promenad men det var svinkallt ute (-9 grader) och mina vantar var kassa (nya mobilvantar!!) Även suttit och photoshopat med massa bilder från Chicago så gjort en summeringsbild med massa småbilder som är roliga, fjantiga, seriösa och lite kännetecken från staden :) Alla resor jag gör (och förmodligen alla andra som reser) sätter sina fotspår med minnen och roliga bilder som får en att skratta och inse hur mycket man lär sig hela tiden <3


MåBäst<3


  



Ovido - Quiz & Flashcards