My Life Now

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Aspegren - 3 januari 2013 18:33

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att suttit framför tv :P Klockan 9 började semifinalen mellan Kanada - USA och vid 14 började andra semifinalen mellan Sverige - Ryssland! Två riktigt bra matcher och det var helt klart värt att inte göra något mer än att kolla på hockey idag när jag ändå inte har något bättre för mig :)


Utklassningen USA gjorde mot Kanada var kanske lite väl stor och Kanadas målvakt hade nog inte en av sina bästa dagar, tyvärr "/ Matchen mellan Sverige och Ryssland var BRA! Tyvärr kunde inte Sverige hålla samma prestanda i alla perioder, vilket ledde till att jag nästan fick hjärtklappning! Men straffar är alltid lika spännande fast med avgörandet om Sverige går till final iår igen eller inte, gör att det blir väldigt spännande! :O Som tur är så vann de straffarna och gick till final :) Straffen sattes av en Frölundaspelare - Collberg :)


Nu ska jag fixa det sista innan avfärden imorgon :) Lite senare ikväll kommer Vicki och ska sova här så vi åker till stationen i Mörrum och åker tåget ner till Kastrup tillsammans :) Är riktigt taggad för vet att resan kommer bli grymt rolig :) Och dessutom nu när finalen spelas mellan Sverige & USA och vi är i Chicago :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards