My Life Now

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Aspegren - 2 januari 2013 12:17

Blev lite sömn igår, slutade jobbet lite innan 4 och sen promenad hemåt! Hyfsat mycket folk på O'learys och nedräkning på dansgolvet vid tolvslaget :) när jag kom hem (tidig morgon :P!) så blev det en whisky och lite popcorn, det var ju nyår så då kan man njuta av lite whisky :)

Klockan ringde vid 10, hyfsat trött men bara att gå upp xD fixade det sista, plockade ner julen och städade innan jag begav mig till stationen! Åkte till Alvesta där mamma och pappa hämtade mig :) hoppas jag fick med mig allt viktigt för åker direkt till Chicago på fredag med Vicki :) men passet och visumet är med, vilket är prio ;)

Idag har och mams börjat plocka ner julen, när jag hör en tupp gal! Han är typ 3m från huset, på vår trädgård! Tror nog att man br på landet när hönsen går omkring på trädgården! Hönsen är inte våra, men tydligen gillar de vår trädgård mer än deras care (var granne) xD!
Nu ska vi ner till mormor&morfar och äta lunch :) dock har jag Telia i öronen, det första de sa va "kötiden beräknas vara 58min" TREVLIGT? Men nu har jag väntat och har plats 25, började på 62... Så helt okey ;)

MåBäst<3

Av Aspegren - 2 januari 2013 12:17

Blev lite sömn igår, slutade jobbet lite innan 4 och sen promenad hemåt! Hyfsat mycket folk på O'learys och nedräkning på dansgolvet vid tolvslaget :) när jag kom hem (tidig morgon :P!) så blev det en whisky och lite popcorn, det var ju nyår så då kan man njuta av lite whisky :)

Klockan ringde vid 10, hyfsat trött men bara att gå upp xD fixade det sista, plockade ner julen och städade innan jag begav mig till stationen! Åkte till Alvesta där mamma och pappa hämtade mig :) hoppas jag fick med mig allt viktigt för åker direkt till Chicago på fredag med Vicki :) men passet och visumet är med, vilket är prio ;)

Idag har och mams börjat plocka ner julen, när jag hör en tupp gal! Han är typ 3m från huset, på vår trädgård! Tror nog att man br på landet när hönsen går omkring på trädgården! Hönsen är inte våra, men tydligen gillar de vår trädgård mer än deras care (var granne) xD!
Nu ska vi ner till mormor&morfar och äta lunch :) dock har jag Telia i öronen, det första de sa va "kötiden beräknas vara 58min" TREVLIGT? Men nu har jag väntat och har plats 25, började på 62... Så helt okey ;)

MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards