My Life Now

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Aspegren - 24 januari 2012 21:06

Dagens och veckan bekymmer är vilken resårmadrass jag ska välja till min nya säng.. Alla sängar är ju dyra, frågan är bara om man ska köpa den bästa som är lite för dyr eller den som är okay och billig "/ Men eftersom det handlar om en kombination av en resår- och en bäddmadrass så kan man kanske få ett medelpris ;) Nu känns det som jag pratar lite för mycket logistik, men detta sängval är något jag kommer att tänka på i till nästa helg då föräldrarna kommer upp för att hjälpa mig få hem madrasserna och allt annat från IKEA :)

---

Annars är skolan igång och det märks ! Dock att jag inte har någon bok, så kan inte göra så mycket åt saken :( Ska hämta boken på posten imorgon, så sen är det bara att bli en bokmal igen och lära sig vad kursen handlar om :P 

---

Har även börjat packa ner mina saker, jädrans massa kläder och andra små saker som ska upp igen ! Fast vet att det kommer bli roligt eftersom allt kommer att vara mitt och det kommer bli som jag vill ha lägenheten <3 Mys (A)

---

Förkylningen är bättre, snart frisk :) SKÖNT !!!


MåBäst<3


Ovido - Quiz & Flashcards