My Life Now

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Aspegren - 18 januari 2012 21:12

Jag tror mitt nya hem är IKEA, för jag åker dit nästan varje vecka och snart så lär jag komma hem med en jädrans massa grejer därifrån ! Ska köpa garderob, säng med allt vad det innebär och allt annat som måste finnas i en lägenhet för att kunna bo i den :) Fast det känns riktigt bra, så skönt att äntligen få ett eget ställe med ens egna saker <3

---

Dagens händelse är ett STORT näsblod som bara bröt ut utan förvarning :O Satt i bilen hem från IKEA med Helena, hade precis lämnat av Emmy! Alla är ju typ förkylda nu så trodde bara att näsan började rinna lite mer än normalt... Att den gjorde !!!!!!!!!!!!

Fyllde hela handen med blod från näsan så helena svängde in på preem för att hämta servetter! Hade blod på både jackan, byxorna och i handen efter det... Förstår inte hur mycket det kan blöda från en liten näsa "/ Tur är att det slutade, fast det kändes som det höll på i en evighet !!

---

Bilder från V.T

 






 




   







 




 


Den älskade Saloon Bar där vi var på AfterSki nästan varje dag <3


---


Kom på att jag inte gjort någon summering av allt som hänt 2011 nu när vi har börjat ett nytt år ! Med bara några meningar kan jag säga att jag hoppas det kommer bli ett bättre år, mer glädje och lycka och inte så många begravningar att gå på där de avlidna är alldelese för unga för att ha gått bort :( Ett år med nya upplevelser och föhoppningsvis några resor utanför Sverige för att de nya delar av världen (A)

Jag hoppas bara på positiva upplevelser och erfarenheter, för 2011 var året av sorg och lidande <3 R.I.P


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards