My Life Now

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Aspegren - 20 januari 2012 14:18

Förkylningen är lite bättre i alla fall, skönt att det är på bättringsvägen :)

--

Idag har jag varit på A6 med Helena, hon skulle framkalla kort och jag skulle försöka ordna lite med Telia... Dock så lyckades jag inte så bra ! Har en bindningstid på 1år kvar så kan inte ändra någon förrän dess, bara att fortsätta med det mobila bredbandet tills det går att ändra...

Fast bättre lycka var det hos DinSko :) Köpte ett par nya skor på rea, eftersom jag har varit tvungen att slänga mina bruna favoritstövlar efter Val Thorens :( De var ju lite slitna och använda om jag säger så :P


 

---

Nu ska jag bara ta det lite lugnt innan jag ska jobba ikväll :) Roligt, hoppas bara på att näsan slutar rinna till dess :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards