My Life Now

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Aspegren - 6 januari 2012 02:50

Sitter och kollar på hockey VM mellan Sverige och Ryssland :) Jag, Helena och Jossan skulle vara uppe och kolla matchen för att vi ska åka till Frankrike vi kl 5 nu på morgonen och hade planen att vända på dygnet så att vi kunde sova mestadels av tiden av bussfärden :P
MEN.. Helena och Jossan ligger här och sover, medans jag kollar på hockeyn! Jag hejar för oss alla xD


Så nu blir det 9dagars uppehåll av bloggandet för har ingen dator och internet med mig ner till Val Thorens, Frankrike :)Fast när jag kommer hem så hoppas jag på att det har blivit massa nya fina bilder som jag kan använda i lägenheten sen (A)


Har glömt berätta det jobbigaste som hunnit hända iår, på nyårsafton hade jag linser för att kunna se allt som hände på krogen. Men på middagen så får jag ut ena halvan av linsen och försöker få ut den andra halvan "/ Snacka om jobbigt för ögat är ju lite irriterat och så ska man jobba med det :( Men efter 30min letandes av linsen så tycker jag att den borde ha ramlat ut samtidigt som den första halvan och tänker inte så mycket mer på det !

Nyårsdagen så har ögat börjat vara, så jag letar upp det enda apoteket som är öppet ute på Ryhovs lassarett ! Köper koksalt för att rengöra och en gul salva som ska hjälpa om det är ögoninflammation på väg !

Jag rengör och hålle rpå men det blir inte så mycket bättre, så i onsdags tänkte jag att nu måste jag gå till optikern efter som vi ska till Frankrike snart så jag blir bra i ögat ! Men då, 4dagar efteråt så bara ramlar andra halvan av linsen ut och ögat är helt normalt igen xD Snacka tur på oturen :P Är glad att den kom ut iaf :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards