My Life Now

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Aspegren - 19 juni 2009 12:22

Idag ska jag till Fam. Karlsson kl.14.00 med min familj.. Dit kmr oxå Tina, Danne, Carina, Thomas, Dennis, Annelie, Kent, Tobias och såklart jag, Mams och Paps :)

Där bli de lite midsommar mat och sen så ska vi nog kolla lite fotboll :) Ska snart åka och hämta min Kusse Kim för han ska oxå dit.. :D Sen ska jag&Kim vidare till David&Pinnen runt sju tiden då Anton, Tina, Sebbe, Bonnie, Julia & Richard oxå kmr dit (A)

Hos DavvePavve ska vi laga mat, fika, snacka skit som vanligt ;) och sen kmr höjdpunkten !! Bada i POOLEN <3 och sedan basta för att bli varm :) Jag tror detta kmr bli helt nice asså (A)

Så nu har jag och Mams fixat mat och oss själva fram till nu, vi lär ju fortsätta till kvart i två då vi kör upp till Fam.Karlsson för att få me allt !

En bra Midsommar ska detta bli (A)

Ovido - Quiz & Flashcards