My Life Now

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Aspegren - 1 juni 2009 22:24

10dagar kvar till skolan slutar, 13dagar till sommarjobbet börjar :D.. Sen har jag en sommar framför mig med jobb, sol, bad, vänner och en HEL DEL grillkvällar som jag kmr se till att dom blir av :)

Sommaren tkr man alltid går för snabbt, men denna sommaren ska jag ta alla kvällar med lycka och att ngt spec ska hända !! Jag tror det är många som håller med mig, för man vill alltid ha en spec. sommar (A)

Kanske blir det Gbg med ngr vänner, liseberg, kanske övernattning och isf shopping dagen efter :D Men vi få se hur allt planeras och bestäms !!

Även om jag är helt ledig imon, så måste jag till skolan för att ha en genomgång för MaC-kompl.. jobbigt att det inte fanns ngn annan dag.. :( Men vad gör man inte för bättre betyg "/ Få hoppas att det lönar sig iaf (A)

Nu ska jag sova iaf, för ännu en dag har förbrukats.. Man har inte levt den på det sättet man borde gjort.. Men man gör alltid det misstaget.. :(


Ha de bäst <3 

Ovido - Quiz & Flashcards