My Life Now

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Aspegren - 7 juni 2009 12:03

Första gången jag var inna på festivalsområdet på Srf.. grymt Nice!! :D

Jag e Stolt över mig själv som klarade av dessa fyra dagarna, och det var helt klart värt det "jobbiga" jobbet vi hade för att få fyra-dagars-band (värsta glassjobbet.. ärligt talat ;)..)

Jag e Nöjd för alla banden jag lyssnade på&såg !!! Bland de bästa var Journey, Hammerfall, ZZ-top, Flogging Molly, Twisted Sister, Foreigner och EUROPE <3

Jag e inte en sån som uppskattar musiken som InFlames spelar.. men det var faktiskt grymt härligt att se dom live :) Vi kollade oxå på Pain, Bullet, Kamelot, Motörhead, Soilwork, Electric Boys, Dream Theater och Heaven&Hell.. Såklart lite fotboll, men såklart förlorade Sverige :( !!!

Nu är det bara att vänta på att det blir Srf -10 :)

Jag e Glad över att dessa har varit såå jädra bra.. och tiden me Annie&Makkan ha vatt SUPER!!


Super<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards