My Life Now

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Aspegren - 6 juni 2009 12:30

Idag är det nationaldagen :)

HejaHejaHeja Sverige.. lr va man ska skriva !

Vilken borde bli Sveriges Nationalrätt ??


Av Aspegren - 6 juni 2009 12:23

Inte skrivit på länge.. för jag har befunnit mig på SRF :D Så jädra grymt det är.. Att jobba 16h och få fyra-dagars-band med backstage ;)

Man kan inte säga mer än att jag är nöjd, så SuperNöjd :)

Idag är sista dagen.. båda bra och dåligt !! :):(

Träffat ngr nya människor, stått och sjungt så rösten försvunnit och haft så grymt skoj me Annie&Makkan <3(A) Varje minut är värt jobbet, och ni som inte är inna på festivalsområdet fattar inte vad ni missar.. För skillnaden är SÅÅ stoooor!!! Det går inte att förklara..

Men kollat på väldigt många band :) Som Hammerfall, zz-top, motörhead, pain, In flames, foreigner... flogg* molly (kmr inte ihåg hu de stavas xD) Idag är det journey, Europe, heaven n' Hell, Forbidden och ngr till.. Bara att se hu mkt man hinner att kolla på.. men man hör iaf det !

Nu måste jag börja fixa mig för snart bär det av igen (A) Grymt nöjd.. de e allt jag säger !!!


Ha de bäst <3 Journey <3

Ovido - Quiz & Flashcards