My Life Now

Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Hemmavistelse :)

Av Aspegren - 3 april 2013 18:29

Riktigt nice att komma hem, dock lyckades jag ju bli sjuk "/ Men efter en vecka så kunde jag iaf göra något vettigt på dagarna :)! Åkte till K-stad en dag med mams och paps och shoppade loss på Net-On-Net! Fräschade upp teknikprylarna i min lägenhet :P Så nu kan jag kolla på datorn via tvn, spela ljud trådlöst till högtalarsystemet och spara mina bilder på en extern hårddisk (den gamla har blivit full xD) Riktigt avancerade grejer ;) kanske lite efter min tid, men inte tyckt att pengarna och behovet funnits innan :P!



Lite bildregn på allt möjligt :) 

Tårtan hos familjen Karlsson som Mathilda bakat var god, och det tyckte även katten :) hihi! Dock blev det snöfall hela kvällen så traskade hem i ett vinterlandskap och det kändes nästan som det var mer God Jul än Glad Påsk...!! På Påskafton blev det påskäggsletande och lite läsning ur aktiv träning för att få lite motivation under sjuktiden! Bästa och sämsta är att jag har Göteborgsvarvet i maj... Motivation har jag, men vill ju slå min tid för 3års sedan... så inte roligt när man blir sjuk hela tiden :( Men nu håller jag mig frisk och träningen ska sättas igång i fullt ös :D


I Söndags blev det färd hemåt för min del med mams och bror som sällskap :) Blev att tvätta bilen på Shell nu när det är VÅÅÅR! På måndagen begav de sig vidare mot Sthlm för min bror ska fixa ett visum till USA :) Igår så kom mams ner igen från storstaden och så åt vi på Anna Gretas :) En riktigt god tapas restaurang i Jkpg :) Värd att besöka och jag lär besöka den igen :) 



 

   

     


 

Mysig text på garderoben, den var ju bara vit och tråkig! Så hittade denna text i Chicago (lite seg med att sätta upp den, men bättre sent än aldrig)! :) Alla ordspråk är på något sätt tilltalande på sitt sätt (A) <3


MåBäst<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards