My Life Now

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Aspegren - 23 april 2013 22:03

Skolan är i fullfart och även om det är en månad till tentaperioderna så känns det som jag har massa att göra! Sen vet jag ju att jag kommer vara borta 2 helger i maj plus helgen då tentorna skrivs så gäller att ha allt i ordning innan maj börjar... Och det är bara några dagar till dess... Hmm xD så snabbt springer månaderna iväg!

Igår var det en heldag med skola 10-17, Middag med Hasse och Christian innan personalmötet på Cherry och sen hem för att bara ta det lugnt! Imorse var det dock inte lätt att gå upp för att åka till skolan kl 8 "/! Kom inte hem förrän klockan sju och nu har jag förstört läsa dokumenten för seminariet vilket inte gått så bra! 40sidor på fin engelska om hur logistik och miljö samverkar på varandra! Intressant men sövande! Men förmodligen kan mina gruppnedlemmar ge lte feedback imorgon på diskussionsuppgifterna så det klarar vi tillsammans :)!

Har även glömt säga att min bror var uppe förra helgen för att fira sin födelsedag här :) hade en grym helg med en slappdag med lets dance och en partykväll med utgång :) lätt en av de bästa kvällarna, vi var massa ILare ute på sliver och hade skoj :)

I onsdags var det även western vs hippie sittning för HiLife som var grym! Bra tema och bra spex på scenen :) så lite bilder från det :)

MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards