My Life Now

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Aspegren - 28 april 2013 19:28

Inte gjort så mycket mer än jobbat, pluggat, tränat och sovit denna helgen! Igårkväll lånade Victoria min symaskin för att sy gardiner :) Tur att den kommer till användning, för inte så ofta jag syr något just nu! :) Blir nog mer sen när jag får trasiga kläder eller ska sy nya kuddar ;) 


Springningen igår gick bättre än förväntat :) Dock fick jag lite ont i halsen idag så bara gått en runda idag! Men ska springa en mil eller mer 2 ggr i veckan nu för det behövs nog xD! 
Sen bestämde jag och emelie oss för att kolla på bio idag :) Side effects, vet inte hur jag kom med idéen att kolla på en thriller/drama på bio! Så få se om jag överlever kvällen eller om hjärtat stannar för jag blir så rädd :P Men den verkar grymt bra, så återkommer med recension imorgon :) 


Fick precis ett fotoredigeringsuppdrag från brorsan :) Så ska fixa en stor kollagebild som header i hans nya blogg :) Han ska åka till USA och vara AuPair om 1vecka!! Så följ honom och läs vad han har för sig på andra sidan :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards