My Life Now

Alla inlägg under februari 2013

Av Aspegren - 2 februari 2013 10:31

Igår var det Quizkväll på Karlssons Salonger, riktigt roligt! Var rekord i antal lag, 62st och jag tyckte det var lite lättare igår än vad det brukar vara! Eller så är det bara jag som lär mig mer&mer :P Sällskapet jag går dit med, Christian, Christofer och Rasmus är riktigt duktiga också! Så det är mest de som svarar på de svåraste frågorna och jag sitter med som sällskap :) Men tydligen gör de bättre reslutat nu än de gjort innan, så lite lycka för jag kanske med mig xD! 


Hockeyn i torsdags mellan HV - Frölunda var riktigt spännande :) Frölunda vann, men det var nära att HV kvitterade med bara några minuter kvar :P Lite hårt på slutet, mycket bråk och förmodligen en del förolämpningar mellan spelarna! "/ Som min bror och far har berättat för mig efter alla deras hckeymatcher var som egentligen skriks nere på isen som ingen hör! Om HV och frölunda behåller sina platser så har de slutspelet mot varann, vilket har varit skoj :) Mer hockey :)


Idag blir det mest småplock, packa till årsfesten med Cherry, plugga, springa/jogga 1mil (premiär för detta året nu när snön försvunnit, få se hur det känns!) och sen jobb ikväll :) Just nu skiner solen så ska kanske bege mig ut snart så blir det en skön runda med solsken :) 


MåBäst<3        

Ovido - Quiz & Flashcards