My Life Now

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Aspegren - 13 februari 2013 10:21

Ställde klockan på 8 och begav mig ut på en promenad runt munksjön! Tog en omväg runt maxi för kändes lockande att köpa nybakade frallor och maxi har både de billigast och godaste :) Har dock inte sett solen på flera dagar nu för det har varit mulet och småsnöat i 5dagar nu snart :( men imorse såg jag en skymt av solen i horisonten iaf, bättre än inget! Hoppas det slutar snöa snart och solen kommer fram!

Idag ska jag ta mig tiden att sy nya gardiner, köpte tyg på ikea för två veckor sen så är på tiden att jag fixar dom nu! Wish me luck :) och ikväll blir det mys med Evelina, Christian, Hasse och Linnéa från jobbet :) ska även hämta en beställnng på systemet, beställt ingredienserna till en Jkpg special drink som finns på Akademien :)) så nu kan jag göra den själv :)!

MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards