My Life Now

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Aspegren - 14 februari 2013 13:27

Igår tog jag mig tiden att sy gardiner! Blev grymt nöjd :) ska kanske köpa svarta panelgardiner och hänga bakom, men inte bestämt mig än!

Vid 4 träffade jag upp Christian och Evelina på Ica och handlade middag för kvällen! Blev hamburgare, mums! Drack lite vin till och blev introducerad med avokado i hamburgaren, riktigt gott :) sen kom Victoria och jonte, blandade lite drinkar och satt och pratade :) vid 20 kom Linnea och Hasse, och vid 22 kom Linnea nr 2 :)) riktigt mysig kväll med lite spel, dricka (lite för många drinkar kanske xD!) och massa prat :) tack för en myskväll med jobbkollegor och vänner :)

Idag kl 10 bar det av mot vås med byte i Falköping :) så nu är jag snart framme :)) träffa Linnea och bara ha en super duper bra helg!

MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards