My Life Now

Direktlänk till inlägg 14 september 2012

Hockey-premier :)

Av Aspegren - 14 september 2012 14:39

Imorgon i kinnarps arena blir det hockeypremiär för denna säsongen :) köpte precis biljetter i studentservice med Buhren, Wille och Gabbe :) HV möter Brynäs och i alla lägen förutom när HV möter Frölunda så är HV laget jag hejar på :) så nu gäller det!
Direkt efter hockeyn imorgon så blir det jobb :) men idag blev jag ledig, känner att jag fortf inte vilat upp mig och kroppen är inte i toppform tråkigt nog :(

Just nu är det lite matteplugg på skolan, innan jag ska bege mig hemåt :) så man kan förtjäna en rolig kväll vad planerna nu blir :) och på söndag blir det hästridning med casandra m.fl någonstans utanför jkpg :) har inte riktigt koll på var det ligger :P

MåBäst<3

 
 
Ingen bild

angelica

16 september 2012 17:24

hej anna :D jag läser din blogg varje dag så himlans bra är den!! jag undrar om du inte kan ha en frågestund någon gång? tack och hej från angelica :D

Aspegren

21 september 2012 15:11

Hej! Det är bara att fråga om du undrar något! Istället för att ha en frågestund en gång så går det bra att fråga hela tiden :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards