My Life Now

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Aspegren - 25 september 2012 19:47

I fredagskväll mötte jag Linnea på stationen kl 18 :) tyvärr så regnade det så inget roligt väder i jkpg, så det blev bussen hem :( väl hemma så lagade vi hemmapizza och myste framför tv och bara tjötade en massa om allt som hänt sen sist :)
---

På lördagen så mötte vi upp Alex och hängde med honom på lägenhetsvisning :) han och Anders ska flytta närmare stan i februari :) sen begav jag och Linnea oss till stan för en fika och letade efter en sockerkaksform i silikon! Dock hittade vi ingen, så om någon vet var vi kan hitta det så säg till :)!
På kvällen så blev det middag med buhren, Emmy och Lisa :) och efter det så blev det fest i lägenheten :) trodde aldrig att det skulle få plats 20pers i min 44kvm :) men alla kan förvånas och grymt roligt hade vi :) det blev utgång på sliver, där det alltid är knökat med folk men det är skoj ett tag iaf :)!
---

Söndagen blev en slappade :) vi började morgonen med en Anna&Linnea superstäd :) tog inte mer än en timme innan allt var fint igen och diskat :) Vidare till A6, så Linnea fick se alla fina delar av jkpg under sin helg :) Då tog vi en lunch med smoothie på naken juice bar :) riktigt gott, sånt man förtjäntar en myssöndag :)
Kl 16 åkte Linnea tbx till Västerås <3 och jag begav mig till Emilie för kakkalas med 7sorters kakor :) riktigt mumsigt men man blir mätt lite för snabbt :(
---

Igår var det personalmöte med Cherry :) trevligt att träffa alla efter mina jobbpass i k-hamn :)
Idag har det varit skola och storhandling på maxi med buhren och Emmy :) även middag hos buhren, riktigt smarrigt :) men nu ska jag dra mig ut mot jkpg's mörka delar :P

MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards