My Life Now

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Multitasking :)

Av Aspegren - 7 september 2012 20:03

Gårdagen bestod av skola, lång dag från 10-17 men det gick hyfsat bra !  Trots tröttheten efter jobbet och 5h sömn, men det var en rolig jobbkväll :) Efter skolan så drog jag och Emelie till Ica för att köpa ingredienserna till kyckling enchilada som vi bestämt oss för att laga innan bion :) 

Så vid 18-tiden så kom Buhren och Emmy hit, fixade middagen, satt och fjantade oss och hade allmänt mysigt :) Lite efterrätt blev det så klart :) Innan vi begav oss mot bussen (det regnade och 2 av 4 hade inte cyklar :P..)  för att åka de 2km som det är till centrum och biostaden :P Magic Mike var filmen vi bestämde oss för att se ;) LITE snygga killar och rolig, men dock inte någon jättestor story i den och redan i början kunde man säga hur den skulle sluta :P En hyfsad film, som ses en gång och inte igen :) Sen var det att bege sig hemåt och sova med Emelie som sällskap eftersom hon sover på en tältsäng just nu och har LÅNG väg hem så blev det en liten sleepover mitt i veckan :P 

---


Imorse så kom hyresvärden och kollade elementen, det "värsta" i det här var att precis innan han ringde på så öste jag ut min smutstvätt på golvet :P Så han fick gå emellan högarna för att nå elementet :P (och se Emelie platta håret, som hon så fint kommenterade "Va ska han tro när jag står här innan frukost och fixar mig" Opps xD

Idag så blev det 2h föreläsning :), ganska slappt men det blir en del att räkna nu i helgen "/ Väl hemma så blev det tvättning, städning, fixa lunch och beställa hem lite kräftskiva-grejs då det blir kräftätning på onsdag :)!!



Nu på eftermiddagen så blev det en promenad ner till Piren med Alex för att fika och leta efter en ny jacka på stan :) Kände att jag bara använder min röda jacka :P Så kanske dags för en ny snart ;) Hittade dock ingen, så få leta vidare :) Så om 15 min blir det att bege mig till jobbet :) Wich me luck !!


MåBäst<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards