My Life Now

Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

Helgen :)

Av Aspegren - 3 juli 2012 21:22

I fredags kunde jag sluta redan kl 15 vilket var superskönt :) Vi skulle in på lördagen för att fakturera då AAK är börsnoterat :P Men på lördagen tog inte jobbet mer än 20min så inte så farligt ;) Men tillbaka till fredagen xD!


Väl hemma så blev det en springtur längs Mörrumsån som bjöd på ett riktigt äventyr :P Riktigt härlig natur, men lite nässlor överallt, fiskare med sina spön och en död råtta (enligt min pappa så kan det ENDAST ha varit en liten mus!!) Men när man bor nära naturen så får man vänja sig vid sånt här antar jag xD! Efter springturen så bar det upp till Mathilda och hennes päron för att äta och dricka gott, sitta och mysa med vin, dipp och massa prat och sedan avsluta kvällen med att bada tunna :) Riktigt skön och mysig kväll (A)

---

I lördags så blev det sovmorgon till 10 xD Frukost och sedan var både jag och pappa tvunga att dra oss till jobbet, då även han var tvungen att jobba på labbet :P Då min del bara tog 20 min gick jag till stan och mötte upp Mams, Bror och Emma på stan innan pappa kom 2h senare !!

Hade tänkt köpa nya springskor då mina är mer än 1år gamla och jag måste ju hinna springa in dom innan Gbg-varvet xD Men det gick inte, Nike har inte ens kunnat leverera ut sin höstkollektion pga något :P Och med tankarna inne i Logistik så undrar man ju genast vad som har hänt, eftersom de inte kunde leverera ut pga brist på råvara ;)


Lördagskväll bestod av fest hos Martina, vidare till någon förfest i Prästslätten och sen utgång till Harrys :) Roligt att komma ut och träffa lite folk, var ett tag sen jag var ute och festade.. För oftast när jag är ute på pubar så jobbar jag xD! Men det är minst lika socialt att vara dealer på pubar, för man träffar grymt mycket folk på det sättet :) Kvällen var super rolig och jag kände mig väldigt liten när Ma&Pa kom och hämtade mig... För nattbussen till Mörrum vill jag inte åka xD!

---

I söndags så var det mycket slapp, fick lite gjort och sedan begav jag, Mams och Paps ut till Elleholm för att äta lunch/middag och sola :) Härligt var det och vi badade också :) Var faktiskt runt 20grader kom i fram till, för det var behagligt att gå ner i vattnet :P


MåBäst<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards