My Life Now

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Aspegren - 10 juli 2012 20:42

I fredags så var det jobb på Loch Ness, gick bra :) Dock lite trött, men när spelet kommer igång och man får massa roligt folk vid bordet som börjar prata med en så är det super roligt :) Har faktiskt aldrig varit på Loch Ness innan, inte ens för att äta middag men det såg väldigt trevligt och härligt som en pub ska göra :P

---

I lördags så var jag hyfsat hängig "/ Så blev lite serier på datorn innan jag begav mig ut för att springa milrundan med Mams i sällskap på cykel :) Tur var nog det för mötte en myskoman mitt ute i skogen xD ! Inte för att rundan gick toppenbra, men kändes skönt att jag klarade den :) Det hänger verkligen på mentalitet när man ska krossa "bärriärer" i hur långt man ska springa när man tränar :P Så nu ska det bli 1mil minst varannan vecka för att bli bra på långt avstånd :) I lördagskväll var Ma&Pa's kompisar här, så det var full rulle och mycket skratt :) Efter middagen så tog jag det bara lugnt och kollade film :)

Blev även en Skype-dejt med Vicki i Chicago :) Hon kommer hem imorgon, så sitter nog på planet snart ! Så snart få jag träffa henne, var ett år sen nu men känns inte så länge sen eftersom vi skypar med jämna mellanrum (varannan månad xD..)

---

I söndags så var det lite fix i trädgården innan vi begav oss till Elleholm, det bästa med att bo hemma i sommar är att vi bara bor 6km från havet <3 Som nu är ca 20 grader istället för kalla Vättern ;) Vet dock att det kommer bli bad i den i slutet på Augusti, så håller tummarna på att den värmer upp sig snabbt :P

Mormor och morfar följde med ut till Elleholm, så de och mamma cyklade ut :) Jag och pappa sprang och brorsan tog bilen (tränade styrka innan) :P Väldigt mysigt med engångsgrill, korv och vindruvor, jordgubbar och bullar som mormor bakat till lunch :) Snacka om härlig söndag <3


 


---

Imorgon har halva veckan redan gått och på fredag åker jag och Emmy upp till Jkpg för att träffa Buhren och Lisa :) Emelie har tyvärr begett sig till Italien, men semester sitter väl aldrig fel ;P

Och imorgon blir det lunch på stan med Nelly och middag hos Linnea för att sedan åka ut till Kasteller och kolla på sommarteatern :) Iår spelar de Narnia, Häxan och lejonet :) Hoppas den är bra iår också, de brukar göra bra teater som de spelar upp varje sommar :) 


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards