My Life Now

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Aspegren - 21 juli 2012 18:33

Förra helgen i jkpg var nice, på A6 blev det lite shopping :) köpte det nya magnet nagellacket som Isadora gett ut :) riktigt snyggt blev det faktiskt ;) har inte tagit hand om mina naglar så mycket i sommar, men nu ska jag ta tag i det igen :) på lördagkvällen blev det lite förfest och utgång på Harrys/Sliver :) bra med folk och härlig musik :)
Söndagen bestod bara av att sova länge, bra frukost då buhren gjorde pannkakor och lite tv-tittande innan jag och Emmy begav oss hemåt :)!! Tack för den helgen för det var riktig nice att vara tillbaka i jkpg för en helg och träffa buhren och Lisa :)


----


I tisdags var det lunch med vicki, hon är hemma från Chicago i 1månad :) mysig lunch med prat om allt och inget :) som det ska vara med andra ord :P smider lite planer om att åka och hälsa på henne unde de kommande året :)!!


---


Onsdagen bjöd på start av östersjöfestivalen Som äger rum Karlshamn varje år :) iår öppnade Kent festivalen, riktigt härligt band som är lätt att bara "gunga" till och sjunga med det man kan :) inget regn, vilket var väldigt skönt så konserten var BRA !!
I torsdags så blev det lunch på stan med gamla jobbegänget som arbetar uppe på labb på AAK där jag jobbat i 3år men har bytt till logistikavd detta året pga skolan. Jkpg :) härligt gäng, med skratt och fjant :)! På kvällen åkte vi till walhalla i mörrum och åt middag med farmor för att fira hennes och farfars bröllopsdag ! God mat, åt plankstek :) efter middagen bestämde jag och mamma oss för att gå hem och svängde inom mormor och morfar för att prata lite :)!


Igår så gick jobbet snabbt, eller det känns som hela denna veckan sprungit iväg :) bara 3,5v kvar till insparken, IL-gänget och lägenheten! Efter jobbet blev det hem, tränade och kom ut mitt under ett regnmoln xD som vissa säger "Då slipper man ju duscha efteråt!" fixade mig och sen bar det n till stan för att träffa Linnea och Philip, kollade på carnevalståget och sedan blev det lite förfest för att dra ut på stan och bara gå runt :) hamnade i hamnkrogen-tältet, men precis när vi kom så bytte de band på scenen till det sämre :(!!
Idag så har jag, mams och paps gått lite bland stånden :) hittade 6st märken till ovven och en regnjacka :) var verkligen på tiden att jag köpte en :)! Nu blir de grill och sen in till stan för ett arbetspass bakom cherrybordet :)!


MåBäst<3


Dagens uttryck: "Alla grodorna är inte i sjön"


Ovido - Quiz & Flashcards