My Life Now

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Aspegren - 27 september 2011 22:10

Imorse skulle jag sprungit med Christian från klassen, vi bestämde en tid och NY plats då jag flyttat från att bo nära ICA till att bo nära Shell... Och något blev fel :( Den ena trodde kl 7 och den andra kl 7.15 så vi gick om varandra ! Vi var i alla fall på rätt ställe, så nästa gång ska vi vara lite bättre med tiden och springa tillsammans vilket är bra för både mig och honom :)


Hem efter en mindre springrunda än normalt och fixa mig för att sedan möta Casandra och Carro vid mötesplatsen :) Hade en lektion idag mellan 10-12 och sedan blev det att räkna med Cykletten efter endast några få kompletteringar från Eva :) Gruppen som består av mig, Hanna, Björn och Renato blev glada och började med nästa del i Cykletten :)

Satt 3h med den och sen pluggade vi lite vanlig logistik som inte har med grupparbetet att göra !! Efter det bar det av till Helena för middag, plugg och Idol-tittande (A) Riktig god mat med kyckling och ris, då mitt skafferi endast innehåller pasta just nu xD Gjorde även efterrätt med Helena, bananen slängdes in i ugnen med mörk choklad i stoppat och efter 10min så var den varm och chokladen var smält, som Helena serverade med vaniljglass <3 Så efter att ha blivit bortskämd med efterrätt så fick jag även en extra kofta och halsduk att låna då det var ENDAST 9grader ute!!!! Kom precis innanför dörren och nu blir det sängdax då skolan börjar kl 8 imorgon :O


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards