My Life Now

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Aspegren - 5 september 2011 21:19

Dagen har bestått av promenad, föreläsning, försöka förstå på egen hand och sen övningsföreläsning :)


Jag kan väl säga så mycket som att läraren kunde sitt ämne och pratade väldigt mycket men ingen förstod vad han menade då det inte var något gammalt, utan bara nytt :( Så de 3h lunch vi hade idag gick åt till att läsa och göra övningar så man skulle förstå på övningstillfället som började efter lunchen ! Då var han LITE bättre, men det blev ändå lite plugg när jag väl kom hem :(

Som tur är var promenaden imorse helskön med härligt väder, så kan inte klaga alls <3

Efter sista lektionen vid 5, så drog jag hemåt för att fixa lunch med Sofia :) Det blev fläskkotlett med ris och brunsås, riktigt gott! Det är bra när man bor med en inneboende som kan laga god mat och ger en bra tips tills jag ska börja laga egen mat från 1okt :)  Efter det kollade vi bara på film och nu ska jag snart sova för en lång dag imorgon med föreläsning i företagslogistik (roligt ämne :)..) och på eftermiddagen ska vi på studiebesök på Elgigantens lager :) Mycket bra information blir det säkert, eftersom det är vårt största ämne vi pluggar nu :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards