My Life Now

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Aspegren - 18 november 2011 20:39

Igår var det hemfärd från Jkpg till lilla Mörrum :) För att komma hem en helg innan tentaplugget börjar igen, och så skulle jag julpynta med mamma också för att vi älskar julen så mycket och då är det roligt att göra det tillsammans <3 !

För att överaska min Mormor gick jag upp till PRO för att få henne att hoppa upp i taket när jag stod mitt framför henne ;) haha, men kan ha roa sig med små saker :D Och sen traskade jag vidare till Morfar som var hemma och skrämde honom :) På kvällen blev det bingolotto med fyra pensionärer i sällskap, roligt hade vi och det blev mycket skratt :) Vi vann inget stort, någon hundra lapp tror jag att Mormor&Farmor hade i vinst på sin lott :)


Idag så har jag och mamma börjar julpynta huset :) Och så har vi hämtat mammas paket från USA, som farmorn till mina värdbarn har skickat :) Grymt stora är dom och riktigt härliga :) Sen blev det Lax från väggasrökeri och nu är det Idol <3 En härlig dag med bara stros på Karlshamns gator och lunch på Siam Garden (A)


 

Här kommer en bild på nästan alla kottarna vi fick (A) Sådär lagom stora, eller vad tycker ni ;) ?


Nu ska jag ha en fredagskväll med mina två päron <3


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards