My Life Now

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Aspegren - 15 november 2011 20:28

Idag har jag hunnit med mycket, pluggat, diskat, tränat, handlat som är en historia i sig, vatt i skolan och sen hem för lite mer plugg och nu sitter jag bara framför tv och tar det lugnt :)


Att handla, jag säger då det ! Om man vill irritera sig på någon så är det bara att gå till mataffären :O man kan hitta något som stör en redan när man når parkeringen ! Även om jag ibland blir lite arg över att folk stannar mitt i gången, så INGEN annan kommer förbi så tänker jag efter någon sekund ! Äsch, det är bara att skratta åt personens idoti och osmarta sätt att agera :P Och så försöker man ta sig förbi eller så kan man ju alltid gå en omväg för man har inte så bråttom så man behöver stressa i mataffären ;)

Det är inte så skoj om man tänker på hur arga folk kan vara i en mataffär bara för att det inte stämmer med dom :(

Till något annat i matväg :) Jag köpte idag pepparkakor och igår köpte jag Juleskum (som ska vara min adventskalender från 1dec) och Julmust , Julen närmar sig ju <3 Och jag har ju en hel jul att ta igen för missat Juleskum (A)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards