My Life Now

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Aspegren - 5 november 2011 10:21

I veckan som var så köpte jag ett mjölkpaket på 1,5l, inte tänkte jag på att det inte var skruvkork på det paketet och hade ett Helvete, rent ut sagt, att öppna den och resultatet blev inte bra ! :P Det går knappt att hälla ur den xD Oj da kan man ju säga !

Då började jag tänkt på hur länge sen det var jag måste ha öppnat ett sånt paket, vilket nog blir ungefär 2år sedan MINST :O ! Så kansk einte var så konstigt att jag har glömt bort tekniken i hur den ska öppnas :P Så nästa gång blir det ett mjölkpaket på 1l och en skruvkork så jag kan hälla upp mjölken utan att spilla :)


Igår var en slapp dag :) På kvällen kom Hanna och Carro, vi gjorde lax och potatis :) Fixade äppelkaka till efterrätt, kollade på Idol och rätt person åkte ju ut :) Sen kollade vi på Friends With Benefita, en rolig film som ger lite glädje :) En toppen dag :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards