My Life Now

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Aspegren - 16 februari 2010 20:58

Fullspäckad dag :) Tränade imorse, sen blev de in till polisen för måste förnya mitt pass innan jag skickar in sakerna till AuPair organisationen :P Så ska jag ju iväg i Maj, det underlättar ju om man liknar personen på passet och inte har ett från 2006 :P De fyra åren händer de ju en del förändring på !!

Sen blev de optiken :P Ska byta ut mina månadslinser till engångslinser då jag inte använder de så ofta.. så jag förlorar på det! Ekonimi-tänket är i högsta hugg :P

Mkt tänk inför hur man ska fixa AuPair-sakerna, det e de hela tiden nu! och den blandningen med skolan och plugg.. Så blir de mkt att stå i ! Men det fixar sig :) Nästa vecka e de lov <3 Längtar, även om veckan kmr va mkt plugg, så e de ändå inga timmar som ska tillbringas I skolan !! Vilket e skönt :) För kompiarna träffar man ändå, de man vill iaf :)

Nu kollar jag på House, lite NV-karaktär på kvällen sådär :) Sen bli de sova, och förmodligen läsa lite KeB innan ögonen ramlar ihop xD !! Så imorgon när jag vaknar e de en dag närmare lovet, känns skönt :)

Ha de bäst älskade <3

Ovido - Quiz & Flashcards