My Life Now

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Aspegren - 13 februari 2010 23:29

Med att träffa kompisar, läsa papper och fylla i de! Det blev lite uträttat i stan, med S.. Tog en fika och promenerade längs strandproemenaden :) Så roligt att bara prata med dig, trevligt va de iaf ! Fick skjuts hem, härligt när folk har körkort xD Sen blev de läsa papper om AuPair, mkt att ha koll på, fixa och greja :P Men de e de värt, ska göra detta :) Kmr bli super :)

Sen kom Pinnen hit, en älskling bara hon <3, kollade film, åt middag och hon fixade min lugg.. Då frisören inte riktigt lyssnat på hur jag ville ha den så fix jag hjälp av Pinnen :) Det blev iaf snyggt, så nu kan jag iaf göra som jag brukar göra med luggen ;) Mkt känslor, allt börjar närma sig och mkt att tänka på! Student, flytta, jobba, ha annat än skolan att tänka på och att lämna alla underbara vänner som jag fått :( / :).. Så klart är det väldigt blandade känslor !! Både skönt och inte.. när man har skolan så vet man iaf vad som händer i veckorna och vad som händer på helgerna !!


Haft en underbar dag iaf <3 tack till er som har lyft den :)

Må bäst, och ha de bra (A)

Av Aspegren - 13 februari 2010 08:55

Muntlig redov i skolan.. gick bra.. läraren fick avbryta mig då jag berättade FÖR länge om min bok :O (never happened before) !! Sen blev de lunch me V, trevligt :) Diskuterade mest AuPair papper och lite annat skit xD !! De måste man ju göra :P

Nästa steg e optikern :) Ska byta från månadslinser till engångslinser.. använder de inte lika mkt längre ! Inte så mkt fel på synen, så klarar mig utan både glasögon och linser :P men de e ju kanske inte super bra att låta ögat överanstränga sig :S

Mötte upp V igen, sen träffade vi T i affären :) Handlade snacks och go'saker till kvällen :) En härligt tjejkväll blev de gå, med melon&apelsin, chips&cheeseballs och let's dance på tv:n !! Tack för en underbar kväll tjejer <3


Ha en super helg <3

Ovido - Quiz & Flashcards