My Life Now

Alla inlägg under maj 2009

Av Aspegren - 17 maj 2009 19:40

Igår ägde det rum en klassfest hos mig, Fröken Aspegren!

Den började med Grillning, skålanden, lekar, ett vinnande lag, brännboll, lekar igen ;) och en massa dans på atlanen :D

Helt underbar kväll och jag tack alla som kom :)

Lekarna vann tyvärr inte mitt lag "/ Men att ha såå jädra skoj, så e de ABSOLUT värt att komma tvåa av tre !!!

Att leta klädnypor på David var skojigt, och jag hittade alla 10 :P Vem e bäst på att hitta när man spelar blind :P !?

Att mestadels av kvällen var helt underbar är ngn jag älskar <3 klassen är helt underbar tsm och alla kan bara vara som man är (A)

Jag tackar alla i klassen NV07 som var med igår för trevliga festligheter och hoppas att en fest äger rum snart igen :)


Ha de bäst <3

Av Aspegren - 5 maj 2009 23:24

klockan i snart tolv, och mitt fina liv tvingar mig att plugga "/

Kmr inte fatta mkt, och provet e på torsdag !!!!!!!!!!

Vilket betyder att jag inte ens borde ha datorn på :S


Ha de bäst, för mina tankar e på annat håll !

Av Aspegren - 4 maj 2009 22:25

Idag va de skolan i 120min.. :D
yeah, superDuper glad !! Tack vare MaDiskret provet gjordes förra veckan !

Efter att jag åkt bussen hem, som var 10min försenad :( så pluggade jag pyttans lite Fysik.. borde nog pluggat mer, men få göra en råpluggning tis&ons nu :P

Sen var det avslutningen på gymmix, för ledarna !! Började me brännboll på Östeslätt skolan, och avslutades me mat på vägga fiskresturang ! Åt en räkbaugette, mumsigt värre..

Men nu e de sängen som lockar.. och jag vill sova länge tack vare min sovmorgon till kvart i ett !! Ja, kvart i ETT (A)


Ha de bäst!

Av Aspegren - 3 maj 2009 22:02

Idag blev ridningen i Halahult av !

De va superDuper skojigt :D.. Lisas 18års-present va det, och så blev de en fika på hemvägen vid en mysig liten sjö <3

Jag körde dit, med annie, Lisa, Lina och Sandra i bilen.. skojigt värre.. med två timmars ridning i skogen..

asså jag kan inte sluta säga ordet super, men allt va super fint, härligt osv (A)

Vi kom fram till att alla lär ha ont i benen + rumpan och största delan av kroppen imorgon :P Så den som har roligast gångstil imorgon få de inte skojigt xD

Och så kollar jag på Spiderwick nu.. ngt magisk film som e bra.. faktiskt! Men sen e de sängen.. och sovmorgon imorgon (A)


Ha de bäst <3


Ovido - Quiz & Flashcards