My Life Now

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Aspegren - 30 maj 2009 18:16

Idag har det varit en slappdag, samtidigt som jag är hundvakt :) För momo&mofa e på syskonträff i Växjö !!

Ma,Pa och Jag har kört en runda med bilen, runt ivösjön, på humleslingan.. Grymt fint var det, och ibland måste man faktiskt ta åt sig det man har i sin närhet ! Jag njuter ofta av naturen och miljö i närheten, men detta var verkligen fint :)

Nu slappar jag bara, ska bara vara hemma och slappa ikväll.. det duger helt bra det oxå (A)

Igår kollade jag på Yesman med vännen.. den var jätterolig och jag diggade den TOTALT!!! (A) En film jag starkt skull euppskatta att se igen :D Jag var samtidigt taxi åt mina föräldrar, då de var på hockeykväll på Karlmans !! Men jag klagar inte över att ha körkort.. och såå många ggr de ha skjutsat mig ska jag inte säga så mkt :P

Nu blir de tv:n.. tjobidoo


Ha de bäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards