My Life Now

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Aspegren - 28 maj 2009 20:22

Som alla gör, nästan en gång om dagen (om jag skulle gissa), är dumma kommentarer eller felsägningar.. lr att man bara är trött och orkar inte göra det som läraren ber en om.. osv !!

Idag, ännu en dag, gjorde jag en sådan!

Vi satt på spanskan, vi skulle göra fem väldigt enkla uppgifter.. Det låter inte svårt eller jobbigt. Egentligen var det varken svårt eller jobbigt, men jag var dock väldigt trött :P När jag kom till den sista(&femte) uppgiften, så e de på svenska och ska översättas till spanska.. Medans ALLA de andra var på spanska som skulle skrivas på svenska!!
Jag blev chockad, och orkade inte göra uppgiften på det hållet.. Så jag sa till Lisa: Vafö ska jag göra det på detta hållet??
Såklart Lisa som var övertrött (idag oxå) började skratta, och vi fick uppg. gjord efter 5min typ xD Vi har iaf roligt på våra Spanskalektioner :D:D


Ha de bäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards