My Life Now

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Aspegren - 29 mars 2013 14:02

Imorse väcktes jag av en hoppande duracellkanin i sängen, närmare bestämt min mamma! :P vid halv 9 begav vi oss ner mot byn för att kolla på öppningen av mörrums kronlaxfiske som har premiär idag :) en liten kanon, men ett stort pang ;)! På genvägen gick vi förbi familjen Mattsson och kollade när de fiskade :)) de hann få upp en fisk under tiden vi stod där och pratade :)! Sen bar det hemåt för frukost och nu har jag kollat Harry Potter och fången från azkaban :) lyckades bara somna en gång! Inte lite trött längre!

Ikväll bär det av till familjen Karlsson! Middag med förrätt och en rosa tårta till efterrätt :P hoppas det smakar, men det brukar det göra så behöver inte oroa mig :) och så är det premiär för let's dance ikväll, dock har jag ingen koll på vilka som ska vara med att dansa förutom Maria montazami :P

Igår blev det grillning :) hemgjord pizza grillad på pizzasten utomhus slår alla beställ pizzor :))

MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards