My Life Now

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Aspegren - 6 mars 2013 21:38

Blir nog lärt mig mer och mer om kameran än vad jag tror :)) Hoppas de faller i smaken, för mig längtar jag redan tillbaka till backen! Vinter med alternativet utförsåkning är riktigt nice :)


Och i Jkpg är våren på väg! Tog en runda runt munksjön idag för att förbättre konditionen lite inför Gbg-varvet. Målet är att slå min tid förra året :) Efter springningen kom Linnea och Victoria, middagslagning och spelkväll senare för då ramlade även Kicki, Rebecca, Madde och Catharina in :) Haft en riktigt mysdag med skola, träning och spelkväll må jag säga :) 



 



 



 



 




 



 




 




 



 




 



 



 



 



  

Sen kan man alltid leka med kameran på olika sätt när man väntar på resten av gänget :P Typr ta kort på sin egen skugga ;)


MåBäst<3



Ovido - Quiz & Flashcards