My Life Now

Alla inlägg under juni 2013

Av Aspegren - 4 juni 2013 09:24

Av tåg med mamma i Lund, skåneland! Tydligen skulle det vara sååå enkelt att hitta henne i rätt vagn precis vid tysta avdelningen... Men ack... Det fanns visst två :P så nu sitter vi på samma tåg men i varsin ände xD så nu kan det bara bli bättre ;)

MåBäst<3

Av Aspegren - 4 juni 2013 00:15

"Mellanlandning"  hos Nelly :) Som vanligt var SJ försenade pga barnarbete... vilket fick mig att reflektera till när jag och min bror vad små och pappa lurade oss att det var barn som varit olydiga som arbetade för SJ xD! Minnen för livet <3


Blev en glass på torget och promenad upp till Sparta kvarteret! Lagade laxpaj och har pratat massa struntsnack i flera timmar nu :) Måste nog sova snart för att vara pigg till imorgon :P Men varför egentligen för måste ju utnyttja tiden till fullo !! 


MåBäst<3


Massa fina ord som Nelly hade på väggen, stor mening och tanka bakom alla! 

Den spanska betyder "Fyll inte ditt liv med dagar, fyll dina dagar med liv!"

     

Av Aspegren - 3 juni 2013 10:58

Sitter och väntar på Linnea som stannar hos mig för lunch på vägen till Västerås :) Nästan packat allt, bara det sista som ska ner som necessär och plattång :P Efter lunchen beger jag mig ner mot Skåneland och Lund för att stanna hos Nelly till imorgon!!  Imorgon bitti ska jag möta upp mamma för att åka tåget över till Kastrup och vidare till Barca :D Så jädra skoj ska det blir, en minisemester för att njuta till fullo av mitt 3v "sommarlov" innan heltidsjobbet börjar :) 


Helgen har mest bestått av jobb, promenader, träning och träffa vänner :) 

Examen i fredags var jättefin och man börjar själv längta, men ändå inte eftersom det känns som något väldigt stort! På kvällen blev det mat hos Madde med Jossan, Carro och Casandra och sedan vidare till jobb på Twin ! :) En rolig kväll på jobbet och Twin är ett väldigt mysigt ställe :) 

I lördags hände typ inget alls, promenad med Emilia och sedan slapp innan jobb på Centrum ! Inte jättemycket folk, eftersom de flesta i Jkpg är nere vid Piren och ute på sommaren, men en trevlig kväll blev det iaf! :) 

Igår blev det promenad med Victoria och Linnea och sedan hem för att packa det sista innan jag drog med Malin och Christian till Jeanette för att sjunga SingStar :) Riktigt roligt var det, så det är något som måste göras om :) !! 


Ska se om jag skriver något från Barca :) ! Men bilder lär det bli med kameran i högsta hugg :) 


MåBäst<3


     

Ovido - Quiz & Flashcards