My Life Now

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Aspegren - 19 juni 2013 22:06

Snacka om blött det var idag när jag cyklade hem från jobbet ! Öste ner och jag skulle via Grolls (en butik som har arbetskläder) och sen till Max för att äta middag med Jesper och Josefin ! 
Men mellan jobbet och Grolls var det ändå okey med regn, men sista biten öste det verkligen ner och när jag kliver in på Max så droppar det om mig... kände mig som en dygnsur katt! "/ 

Blev lite övertid idag, så därför bestämde vi oss för att ta middag på Max då ingen orkade fixa middag när de kom hem xD Trevlig med sällskap efter jobbet och var inte hemma förrän kl 19 :) Skypade med Mams, Paps, mormor, morfar och farmor som firade pappas födelsedag :) De hade gjort jordgubbstårta... fubbigt! Som tur är ska jag äta en på fredag :) 

Sen kom Victoria, skulle ut och gå men började regna igen så gick bara till Ica för att handla inför midsommar så jag slipper det imorgon :) Ser fram emot midsommar, sista jobbdagen imorgon för denna veckan och sen avslutar jag kvällen med middag på A6 med päronen :) 
Känns riktigt bra, jobbat alla dagar denna veckan och lärt mig köra truck :P Imponerande ;) nja, känns som de flesta har truckkort i dagens samhälle :P


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards