My Life Now

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Aspegren - 31 juli 2011 19:39

Ja, denna veckan är det lite smått&gott som hänt :) I söndags (1v sen) åkte Johanna från Ulricehamn hem efter att ha besökt fins K-hamn fre-sön :) Det blev Östersjö, slapp, hyrfilm och åka till elleholm :) I måndags började jobbet igen och det skulle ha varit min sista vecka att jobba denna sommaren :P Men så blev det inte, i Torsdags fick jag reda på att jag ska jobba en vecka till innan jag sedan får ledigt för att dra mig vidare till Högskolan! Jag blev antagen till Logistik&Ledning i Jönköping och 43:e reserv till Chalmers med samma utbildning :) Så får se var jag hamnar ! Men har börjat leta lägenhet i Jönköping nu, vilket ser ut som det kmr att lösa sig ! Skolan börjar den 22:e augusti och det är endast 3v till det :) Nästa helg blir det nog Växjö & Rix Fm festival med Makke&Jennifer iaf :) Kanske ngn till som hänger med !!

I onsdags hade jag en lunch med Vicki&Becca på Seam Garden :) Sen blev det lite mer jobb innan jag åkt till Expert efter jobbet vid 4 och köpte en systemkamera <3 Det blev en Nikon D3100, har inte hunnit använda den så mycket än men få väl ge mig ut på en fotojakt snart :) Den känns bra iaf (A) Efter Expert kom Vicki och det blev lite mat, spel och massa tjat :) Lika skoj som alltid, vilken osis att vi slängt 500-lappen från NYC bara :P För hon och paps låg sist på den spelrundan xD


I helgen så har det bara varit lugnt :) Åkte till Emil med fest i Svängsta, skulle egentligen blivit lite bastu i Nytorpet men det blev inte så :) På senare åkte jag hem och kollade på Paul, en riktigt rolig film men samtidigt lite romantisk (A) Idag så har jag t.o.m jobbat TVÅ gånger! Var inne imorse kl7 då Jocke som var på skiftet undrade om jag visste att det var söndag och undrade var jag gjorde där xD ! Men tillslut löste det sig :)

Åt precis hemmagjord pizza efter en spirngtur med Paps, som dock gick väldigt sakta ! Helt sjukt hur äckligt&klibbigt det är ute :( Men nu blir det soffan och läsa lite ur den nya boken jag startat på, Extraordinary ! Spännande och lite romantisk :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards