My Life Now

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Aspegren - 15 juli 2011 21:10

Har varit mkt jobb och andra saker att fixa denna veckan ! Men som sagt, förra lördagen var det 20årsfest :) Riktigt skoj var det, folk som jag inte träffat innan vilket är roligt och sen lite vänner som jag inte sett på ett tag :) God mat, presentöppning och dans till väldigt blandad musik :P

 


Annars har veckan bestått av jobb, träna, vara med familj och träffa vänner :) Igår så kom beskedet om högskolan, är både antagen och reserv.. frågan är bara vilket jag ska välja! Det tåls att fundera på, dock så är det i två olika städer vilket krånglar till det lite extra när jag älskar Gbg <3


Idag så var det mkt på jobbet, har kommit på att måndagar och fredagar är de värsta dagarna med det jag jobbar !! Höll inte på att komma därifrån, men tillslut gjorde jag det och då bar det hemåt för mat och sedan begav jag mig till bromölla med Makke&Emil ! Goa killar som gör en kväll skojig i en bil fram&tbx till bromölla och under biografen ! :)

Filmen var självklart Harry Potter :) Den var värd att se, absolut och den är bra gjord jämfört med boken !! MIn vecka har mest gått åt att läsa ut den sista boken för att komma ihåg hur allt gick osv :P


Imon så bär det av till Edenryd för att åka lite båt :P Så håll tummarna för att det blir bra väder, men håll mer tummarna för at jag kmr in på skolan (A)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards