My Life Now

Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Lucia i Sverige !

Av Aspegren - 12 december 2010 22:00

Skypar med mamsen, i Sverige e det Lucia idag :D Så hon har camen mot tv:n och Svt2 e igång :D Härligt att höra lite sång !! Det finns ju ingen Lucia i USA, men jag har faktiskt sett ställen där man kan gå och lyssna på körer som sjunger sånger :) Så ska se om jag hittar det med ngn bra tid :D


Annars så har jag haft en blandad slappdag och snowboard dag i Northstar !! Var super trött så sov länge och sedan blev det skype med mamsen hos mormor&morfar och kusinerna :) Körde till Northstar för att möta Scott med skidåkning i backen ! Blev 4h i backen och sedan hem för att fixa mig, åkte tbx till Northstar för att träffa lite av hans vänner med Camilla som oxå e svensk :) Hon ska hem över jul och träffa vänner&familjen !


Haft en superkul helg med vänner från Incline & colleget där och sedan i lördags så tog jag det bara lugn och köpte en tavla med Olof Carmel som e fotograf från sverige, skidhjälm och skidglasögon som jag använde idag ! De var toppen bra och så känner man ju sig lite säkrare oxå :D


  

Klänningen och Kavajen e från Las Vegas!

Hjälmen och glasögonen köpte jag igår (lördag) och testades idag :) SUPER !


MåBäst<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards