My Life Now

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Aspegren - 5 december 2010 11:00

Snön här faller med jämna mellanrum, det e inte så kallt så ibland regnar det :( ! men som tur e så snöar det på berget där skidåkningen sker för det e kallare och högre upp :P

Så i fredags var det första åket med K & barnen, vilket gick bra ! Fastnade i lite pudersnö men det klarade vi oss ur !! Barnen e ASDUKTIGA och jag e glad över att jag e hyfsat bra på snowboard, annars hade jag varit LÅNGT bakom dom efter 10sek :P Även igår så blev det skidåkning och det gick bra ! Barnen har roligt, fast de e ju lite jobbigt att ta på sig alla kläderna innan man kmr ut... xD Men det funkar :)


Blev även lite bio med Tanya igår, Harry Potter :) De va en toppen film och jag e fortf lika glad över att de gjorde två filmer av sista boken istället för en ! De hade missat alldelese för mkt annars :P Om vi hoppar till Tanya istället som jag bara träffat 3ggr är en super härlig tysk, dock e hon klar med sitt aupair år på tisdag och ska åka hem ! TRÅKIGT ! Men jag har även träffat Louise, som e en svensk aupair "hyfsat" nära mig (amerikanska mått) !!


Idag ska jag ner till Reno och träffa Mariana :D:D hon har varit o brasilien i 1månad, så var ett tag sedan nu ! Men man märker verkligen hur tiden går fort när man tänker bakåt !

Det känns fortfarande som det var igår jag hade nyårsfesten för 2010 i mitt hus och om mindre än 1månad e de 2011... hmm ! Var tar tiden vägen :O ??


MåBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards