My Life Now

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

REGN :( !!

Av Aspegren - 2 december 2010 17:45

Imorse när jag vaknade sken solen och jag skulle ner till Reno, där det alltid e lite varmare, och göra lite ärende som mat, tvätt, julklappar och mitt slutprojekt i skolan ! Känns som det kmr bli bra, men man vet aldrig !

Kom hem och bytte bil me K och hjälpte henne att svepa in julklappar :P Vilket jag tkr e skoj skoj så det gjorde inget och så fick jag mina resterande julklappar inslagna så jag e KLAR med julklappsshoppningen och inslagningen (A) Bara julkorten som ska skickas ut... Men det tar inte så läng tid :P


Sen skulle vi egentligen åk till Northstar med K och barnen, men det började REGNA ! jag gillar det inte alls och blir ledsen ! Jag vill ha snö <3 Men men, ibland måste de ju få regna oxå... imon snöar det säkert :)

Sitter och slappar nu, har inte tagit hand om barnen alls idag.. tror inte K jobbar så mkt på vintern som på sommaren ! Men när jag bara sitter i mitt hus för man inte vet vad som ska hända under dagen så e de lite tråkigt :(

Men ska iaf till en resturang ikväll och äta middag med Eileen och hennes vänner, som jag inte träffat innan ! men det kmr bli super skoj, Eileen e super härlig ! Hon skjutsade mig ner till Sac när jag skulle hämta hem en av våra bilar så vi satt och pratade i två timmar utan vidare :)


Ska fixa mig nu, MåBäst <3

p.s Jag mår bättre nu, men de finns fortfarande kommentarer man får och inte vet vafö :( !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards