My Life Now

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Aspegren - 21 augusti 2009 18:37

Skolan har börjat, äldst iår :) Nästa gång jag börjar plugga e jag en Nolla igen ! :P Visst låter det roligt xD Men jag tror att det kmr bli bra den dagen det börjar :D

Så snart börjar vi med nollningen av våra nollor (A) Så dom kmr ihop som en klass och har det roligt tsm ! Själv har jag ett bra schema (A) och ändå går jag NV3:an ;)

Försöker fixa både projektarbetet, au pair sakerna innan det är försent och lite annat som behövs !! Mkt att tänka på bara för man har blivit lite äldre och man går sista året på gymnasiumet ;)

Ikväll bli det åka till Thizz, ska hämta henne när hon slutar jobba... köpa thaimat på vägen dit och sen hem till henne !!

Hoppas alla har en trevlig fredagskväll ;)

HA de bäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards