My Life Now

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Aspegren - 18 augusti 2009 21:22

Eftersom jag hjälpt brodern att flytta till halmstad i helgen så har mam själv börjat fundera på framtiden.. vad kmr hända.. vad ska JAG göra och vad vill JAG göra !?

Dom frågorna har vandrat i mitt huvud i helgen.. :P

I vilket fall så blev hans lägenhet FINFIN !! <3 Faktiskt avis på honom nu när han ha eget ställe.. plus att de e negativa saker oxå.. du MÅSTE ta hand om allt själv ;) !!

Men nga nya ideér har funnit en plats i mitt hjärta som jag ska hålla kvar vid (A) Har alla funderat på soin framtid och har den uppsatt på väggen och vet att den inte kmr att ändras ?? Jag tror inte att de e såå många :P


Men imon börjar min skola.. och hoppas attd e ska bli bra.. snart bli det bäddags då dagen gryr snabbt ;)

Ha de bäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards