My Life Now

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Aspegren - 14 augusti 2013 19:53

Inte skrivit på länge för varit sängliggande med halsfluss, blev skickad till Ryhov för de trodde jag hade en böld i halsen! Skönt att jag slapp det men gick iaf därifrån med pencillin! Vilket var tur så nu kan jag iaf upp och göra något om dagarna, för det har jag inte kunnat närmsta veckan "/ 


Idag kom Anna på besök från Sollebrunn :) Var två år sedan sist men känns som igår :) Riktigt roligt! Vi började med att gå på stan, systemet och sedan hemåt för att färga mitt hår och sedan fixa inför vår tremanna kräftskiva :) Nu har vi precis ätit ost, prosciutto, kräftor, minibauguetter och så blev det lite vin :) Vet att det inte är bra, men gör ett undantag idag mot pencillinen och njuter av lite vin! Väntar på ananaspajen som är i ugnen :) Simon har aldrig smakat ananaspaj så någon gång måste ju vara den första :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards