My Life Now

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Aspegren - 28 oktober 2013 20:34

Förra helgen var Ma&Pa här :) Åkte en sväng till Ullared, som tur va var vi där kvart i 8 frö kl 12 när vi var klara var det kön in till varuhuset mnst 2km lång med personer :P Som pappa så fint sa, "Roligt att se att det fortfarande kan vara som på den gamla goda tiden!" hihihi!!! 

Sen började planeringen om våra 17dagar i USA!! :) Taggad till tusen och det är mycket som ska hinnas med :) Men skriver man inte ner det kommer hälften att missas och det är ju aldrig skoj xD Så den planeringen blev klar, bara vädret håller sig stabilt så :) 


Men fram tills dess så är det en del annat som ska fixas, göras och ordnas! :) 

HI TECH med Teknologmiddag, Höststämma och Teambuildning med studentkåren :) Förmodligen kräver skolan en del också fram tills 18:e dec, men är glad över att vi har en hemtenta och 2muntliga redovisningar denna terminen istället för salstenta :D 

Ska även försöka åka hem och besöka K-hamn, mina päron och lite kompisar :) Men få bli en några veckodagar för jobbar på helgerna xD 


Just nu är det fullt pepp till Berlin, åker onsdag kväll :) Ska bli superkul! 
Åker med HIKE, en del av HI TECH som arrangerar resor till olika ställen :) Så nu är vi ett busslass som ska göra Berlin osäkert ! Innehåll av rundvandring, shopping, pubcrawl och avslutningsmiddag! Hur allt var återkommer jag med efteråt :) 


Nu är även stormen St Jude eller Simone på väg in över Sverige, så håller mig inomhus och bara njuter med tända ljus och att kolla på massa serier :) Ibland ska man ha tur att man bor i en storstad ;) Speciellt när jag vet att hela Mörrum och Karlshamn sitter utan el, mohahaha! :) Lider med er, men skadeglädje är den sanna glädjen ;)


MåBäst<3


   

Tacolagning medan ma och pa körde hit och då njöt jag av lite julmust :) 
Soluppgång i Ullared, going in :) och söndagen började bra, men pappa fick torka upp eftersom jag fixade frukosten xD Pappas flicka ;) eller ? 


   

Halloween/IL fest :) Läskigast vinner? 
Jag är glad att jag slapp mardrömmarna ;)



     

Försäljning till Teknologmiddagen, HI TECH's finsittning med klädkod så då måste man ju se proper ut under försälningen :) 



Ovido - Quiz & Flashcards